МЫ ПРЕДЛАГАЕМ

Как проверить герметичность пневматической системы?

Зміст

Як перевірити герметичність повітряної системи?.

Практичний приклад - Випробування на герметичність пневматичної системи вантажівки.

Затверджений процес:

Впорядкований процес:

Де ще спрацює це рішення?.

 

Як перевірити герметичність повітряної системи?

Практичний приклад - Випробування на герметичність пневматичної системи вантажівки

Багато продуктів, вироблених на промислових підприємствах, повинні бути перевірені на герметичність перед тим, як їх дозволять продавати. Такі вимоги висуваються переважно з міркувань безпеки їхнього використання. Пневматичні системи, що використовуються у вантажівках, є одним з таких компонентів. Для того, щоб покинути виробничу лінію, вони повинні пройти випробування на герметичність. Існує низка рішень для забезпечення такого контролю якості. Ознайомтеся з наведеним нижче прикладом і дізнайтеся, яке з них найкраще підходить для цього продукту.

Пневматична система вантажівки відповідає за процес гальмування, тому її повна ефективність має вирішальне значення для безпечного використання транспортного засобу. Перед встановленням на транспортний засіб система повинна пройти перевірку якості, в тому числі тест на герметичність. Прочитайте мій блог і дізнайтеся, яке рішення ми розробили разом із замовником, щоб зробити процес тестування системи максимально ефективним, швидким і надійним.

Разом з клієнтом з автомобільної галузі ми модернізували неефективний і неточний процес перевірки цілісності осей вантажного причепа перед його випуском у продаж.

Затверджений процес:

  • Завод виробляє пневматичні системи для вантажних автомобілів.
  • Осі вантажних причепів повинні бути перевірені на герметичність після виготовлення.
  • Перевірити вісь напівпричепа на герметичність безпосередньо на конвеєрі неможливо.
  • Порожнистий простір осі причепа слугує резервуаром для стисненого повітря під час випробування. З одного боку вісь герметично закривається, а з іншого боку подається стиснене повітря.
  • Оператор виявляє джерело витоку за допомогою течешукача.
  • Процес забирає багато часу, є неефективним і не дуже точним. Неможливо підготувати остаточний звіт, який би беззаперечно підтверджував герметичність системи.

Впорядкований процес:

Ми спроектували і виготовили стенди для випробування пневматичних контурів з трьома тестовими з'єднаннями з об'ємом 1-го тестового контуру до 50 літрів, 2-го і 3-го тестових контурів до 5 літрів. Стенд складається з випробувального боксу розміром 1200x800x400 мм, розміщеного на прохідній підставці з вбудованим ПЛК з сенсорним дисплеєм, функціональними кнопками і цифровою клавіатурою. На дверцятах боксу є кнопка аварійної зупинки і манометр, що показує випробувальний тиск під час заповнення. Для з'єднання з віссю на підставці розташовані два швидкоз'ємних роз'єми.

Випробування осі на герметичність починається з підключення до неї роз'ємів і двох додаткових каналів, які проходять в ній, які також повинні бути перевірені на герметичність. Три канали тестуються одночасно. Підвищувач тиску нагнітає повітря в кожен канал до максимального тиску 10 бар. Після досягнення заданого тиску настає час стабілізації, після чого зчитується результат випробування. Результати всіх етапів випробування відображаються на дисплеї контролера. Зафіксовані таким чином результати можуть бути надіслані до відділу контролю якості.

Час виконання всього виробничого процесу значно скоротився, оскільки випробування на герметичність тепер можна проводити на лінії складання осей. Модернізація процесу підвищила його ефективність, зменшила кількість помилок, пов'язаних з невиявленими витоками, і скоротила час підготовки осі до випробувань. Після кожного випробування замовник отримує звіт, що підтверджує герметичність осі в електронному вигляді, який генерується безпосередньо з тестера. Після успішного етапу тестування рішення, задоволений клієнт замовив десятки випробувальних стендів.

Де ще спрацює це рішення?

Пневматичні стенди для перевірки герметичності підходять для всіх автомобільних заводів, що виробляють компоненти транспортних засобів. Аналогічним чином всі пневматичні та гідравлічні системи можуть бути протестовані в "сухих", закритих системах тиску.

Супутні товари