МИ ПРОПОНУЄМО
Чищення велосипеда: ланцюга, рами, гальм тощо.
Зміст
Чищення велосипеда: ланцюга, перемикачів, рами, гальм тощо.
Правильне чищення велосипеда в декількох кроках.
Чищення велосипеда: ланцюга, перемикачів, рами, гальм тощо.
Як і чим чистити велосипед?
Видаліть пил після літнього велосипедного сезону
Спекотне літо та регулярне використання, наприклад щоденні поїздки на велосипеді до роботи, призводять до того, що велосипед поступово покривається пилом і брудом. Тож як часто слід чистити велосипед?
Однак важливим є регулярний догляд та миття окремих елементів велосипеда, щоб захистити його від бруду та зберегти в непошкодженому стані протягом тривалого часу. Бруд на велосипедному ланцюзі викликає ознаки зносу. На забрудненій рамі велосипеда волога зберігається довго і сприяє корозії. Також забруднені гальма, перемикачі та підйомники негативно впливають на гігієну роботи велосипеда. Адже коли деталі чисті, їх набагато легше змащувати та оливити.
Будьте обережні з мийкою високого тиску
Спочатку здається, що використання мийки високого тиску — це найкращий спосіб видалити грубий і прилиплий бруд. Однак слід бути дуже обережним і уникати миття таким чином чутливих частин велосипеда, оскільки їх легко пошкодити. Через високий тиск вода може потрапити в підшипники і спричинити там іржу. Миття велосипеда під тиском може також спричинити відколи на лаку або знебарвлення, а також вплинути на роботу інших, більш складних механізмів.
Правильне чищення велосипеда в декількох кроках
Звичайно, для чищення велосипеда можна використовувати багато різних засобів, але ми рекомендуємо аерозольний мастило WEICON W 44 T Multi-Spray і WEICON Cleaner Spray S.
Пам'ятайте, якщо ви використовуєте ганчірку або губку, нанесіть відповідний продукт на потрібну частину, оскільки, наприклад, маслянистий W 44 T може зменшити ефективність гальмування. Для маточин або зубчастих коліс можна використовувати зубну щітку. Також корисними є кільця маточини, оскільки вони еластичні та м'які.
Оскільки W44T є багатофункціональним мастилом, його можна наносити на всі змащувані частини. Воно одночасно очищає і змащує, а також захищає від корозії і води. Систематичне використання забезпечить оптимальний догляд за ланцюгом, зірочкою і рамою.
У свою чергу, знежирювач у спреї Cleaner Spray S варто використовувати для коліс і гальмівних колодок. Cleaner Spray S видаляє масляні та жирні забруднення та забезпечує безпеку гальм. Крім того, цей знежирювальний спрей підійде для технічного обслуговування ланцюга та елементів перемикання передач.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Погода знову теплішає, а дороги сухі – це найкращі умови для початку нового сезону шосейного велоспорту. Наближаються довші поїздки в коротких майках і шортах на бретельках. Але перш ніж це станеться, велосипед слід належним чином обслужити. Адже правильний догляд та обслуговування шосейного велосипеда є необхідним. На прикладах нижче ми пояснюємо, як це може виглядати на практиці:
Зафіксуйте гвинти за допомогою WEICONLOCK AN 302-44
1. Кріплення блоків до взуття для шосейних велосипедів
Спочатку я покажу приклад кріплення блоків до взуття для шосейних велосипедів за допомогою гвинтів M6 x 10 мм, щоб запобігти їх випадковому ослабленню. Ми рекомендуємо використовувати WEICONLOCK AN 302-44 — засіб для захисту різьблення, спеціально розроблений для нержавіючої сталі, алюмінію та оцинкованих поверхонь. Цей тип підходить для майже всіх типових гвинтових з'єднань у шосейних та гірських велосипедах.
Велика крапля WEICONLOCK AN 302-44 наноситься на початок різьби на гвинті. Після нанесення засіб для захисту різьби розподіляється по всій різьбі.
Тепер можна встановити блоки для взуття шосейного велосипеда. Після вирівнювання та затягування гвинтів засіб для фіксації різьби починає тверднути через кілька хвилин.
2. Кріплення кошиків для пляшок
Алюмінієві заклепки використовуються в рамах гоночних велосипедів, наприклад, для кріплення кошиків для пляшок. Це гвинтове з'єднання піддається великим навантаженням, наприклад, вібрації, залишкам напоїв, поту або впливу навколишнього середовища.
Щоб уникнути пошкодження різьби та кошика для пляшки, затягніть гвинтове з'єднання вручну з невеликим зусиллям.
Я також використовую засіб для захисту різьби WEICONLOCK AN 302-44. Він захищає гвинтове з'єднання від розкручування. Велика крапля наноситься на початок різьби.
Обидва кошики для пляшок надійно закріплені.
Застосування технологічно досконалої монтажної пасти WEICON Anti-Seize для різних матеріалів
1. Легка заміна педалей
Для легкої заміни педалей зазвичай використовують мастило для підшипників кочення. Після перевірки педалей я використовую монтажну пасту WEICON Anti-Seize High-Tech для різьблень (9/16″). У порівнянні зі змащенням, монтажна паста має більший роздільний ефект, наприклад, у разі з'єднань з алюмінію та сталі. Я наношу монтажну пасту рівномірно, рівномірно обертаючи різьбу або шестигранний ключ.
Я рівномірно розподіляю монтажну пасту WEICON Anti-Seize High-Tech на різьбі кривошипа, обертаючи його вперед і назад. Після ручного затягування я затягую гвинтове з'єднання динамометричним ключем.
2. Очищення гальмівної поверхні
Я регулярно очищаю поверхні гальмівних колодок за допомогою засобу WEICON Brake Cleaner. Я розпилюю його на чистий паперовий рушник.
Дуже важливо: засіб для чищення гальм завжди слід спочатку розпорошувати на паперовий рушник або ганчірку і використовувати його для видалення забруднень. Це запобігає випадковому забрудненню підшипників або інших точок змащення, коли засіб для чищення розпорошується безпосередньо.
Я кілька разів протираю поверхні в одному напрямку паперовим рушником.
Тут добре видно знос гальм і бруд, який був видалений з пор гальмівної поверхні.
Масляні та жирні забруднення на рамі та фурнітурі також можна акуратно видалити за допомогою засобу для чищення гальм.
Реставрація голландського ретро-велосипеда
Вживаний велосипед 1958 року випуску відреставрований за допомогою продуктів WEICON. Працездатний велосипед є абсолютною необхідністю, тому його потрібно було терміново привести до ладу. Хоча спочатку це виглядало не дуже обнадійливо, йому вдалося врятувати цей іржавий голландський велосипед кінця 50-х років. За кілька годин роботи він отримав новий одношвидкісний велосипед або кафе-рейсер у модному ретро-стилі. Для реставрації використовувалися переважно продукти WEICON.
Регенерація рами
Після повного демонтажу розпочато реставрацію рами. Старий шар фарби був вручну відшліфований, а потім поверхня була очищена нашим засобом для очищення поверхонь. Для ремонту пошкоджених ділянок було використано Repair Stick Steel. Потім поверхню знову очистили засобом для очищення поверхні, а на завершення кілька разів покрили покриттям Rust Protection 2000 PLUS антрацитового кольору.
![]() |
![]() |
![]() |
Регенерація додаткових деталей
На наступному етапі захисний кожух ланцюга був очищений за допомогою засобу для очищення поверхонь і відполірований. Потім ланцюгові колеса також були очищені, відшліфовані, заґрунтовані цинком у спреї, а потім пофарбовані алюмінієвим спреєм. Така сама процедура була застосована до елементів оздоблення: вони були очищені, відшліфовані, заґрунтовані цинком у спреї і, нарешті, пофарбовані. Диски та гальма були очищені та відполіровані. Також були відновлені гальмівні троси та замінена захисна кришка.
Монтаж
Потім було зібрано раму і змащено підшипники головки рами, каретки і коліс мастилом WEICON Al-F, після чого їх знову встановлено. Ручки, дзвінок і передній гальмо необхідно було прикріпити до керма, а кермо до рами. Також потрібно було встановити нові крила і колеса з новими камерами і шинами. Новий ланцюг був обприсканий спреєм для ланцюгів і тросів, а потім встановлено захист ланцюга. Після установки деталей оздоблення, фари і нового сідла робота була завершена.
Автор