МИ ПРОПОНУЄМО
Перевірені хімічні засоби для очищення та склеювання в майстерні.
Зміст
Перевірені хімічні засоби для склеювання та очищення в майстерні
Ремонтна хімія для майстерень – склеювання автомобільних декоративних планок.
Крок 2: Знайдіть відповідний клей.
Крок 4: Повторне приклеювання автомобільного молдингу.
Перевірені хімічні засоби для склеювання та очищення в майстерні
Ремонтна хімія для майстерень – склеювання автомобільних декоративних планок
Якщо ви введете в Інтернеті запит «декоративні молдинги відпадають», ви знайдете тисячі дописів на форумах від безпорадних власників автомобілів. У деяких випадках молдинг просто відпадає без попередження, в інших — поступово. У випадку одного конкретного автомобіля, про який йдеться в цій статті, красива хромована планка відпала під час короткого візиту до автомийки. Залишилася тільки гола задня частина. Але як можна приклеїти планку назад? Ми представляємо цікаву пропозицію від виробника хімічних засобів для автосервісів, завдяки якій можна вирішити цю проблему за допомогою клею.
Крок 1: Аналіз поверхні
Перш ніж приступити до склеювання, спочатку слід уважно оглянути поверхню автомобіля та елементи оздоблення. Вони виготовлені з матеріалів, які нелегко склеїти, а саме фарби та хрому. Тому для склеювання важливо використовувати грунтовку, яка називається PRIMER. Але покроково. Перш за все, нам потрібен відповідний клей.
Крок 2: Знайдіть відповідний клей
Якщо ви хочете знову приклеїти автомобільну планку, вам потрібен не тільки міцний клей, але й стійкий до атмосферних умов та еластичний. У цьому випадку ми рекомендуємо наш клей WEICON Flex 310 M Super-Tack MS-полімер. Клей відповідає всім вищезазначеним властивостям і ідеально підходить для складних повсякденних умов. Крім того, еластичний клей має дуже хорошу адгезію до лакованих і хромованих матеріалів у поєднанні з грунтовкою K200.
Порада: Дотримуйтесь температури обробки від +5 до +35 °C. Якщо температура вища або нижча, клей не може досягти оптимальної сили зчеплення. При температурі вище +35 °C час затвердіння значно скорочується, а при температурі нижче +5 °C затвердіння триває значно довше або взагалі не відбувається.
Крок 3: Немає склеювання без підготовки поверхні
3.1 Очищення поверхні
Як і у випадку будь-якого склеювання, першим кроком є ретельне очищення поверхні. Тому спочатку слід використати наш засіб WEICON Surface Cleaner. Розпилюємо засіб для очищення як на пофарбовану поверхню, що підлягає склеюванню, так і на хромовану планку. Потім витираємо обидві поверхні насухо чистою ганчіркою. Цей крок служить не тільки для ретельного очищення, але й для видалення грубих залишків клею.
![]() |
![]() |
3.2 Нанесення грунтовки
Повертаючись до вже згаданої грунтовки: щоб переконатися, що цього разу планки будуть добре триматися, ми застосували наш WEICON Primer K 200 для попередньої підготовки поверхні. Він служить надійним промотором адгезії та забезпечує оптимальну адгезію до неабсорбуючих матеріалів, таких як фарба та хром.
Порада: Найкращий спосіб нанесення грунтовки K 200 — це використання вовняної тканини. Перед використанням грунтовку слід добре струсити і залишити на десять хвилин. Тільки так вона зможе повністю проявити свою дію.
![]() |
![]() |
Крок 4: Повторне приклеювання автомобільного молдингу
Нарешті, технічний клей слід наносити так званими «серпантинами». Таким чином він рівномірно розподіляється під час подальшого з'єднання. Великою перевагою клею Flex 310 M® Super-Tack MS-полімер є, як випливає з назви, висока початкова адгезія. Це означає, що планку можна наносити безпосередньо на потрібне місце на автомобілі без додаткового кріплення. Клей повністю затвердіває через 24 години.
![]() |
![]() |
Так легко приклеїти назад оздоблювальну планку автомобіля. Ефект вражаючий, чи не так? Клієнт майстерні, безсумнівно, буде в захваті від швидкого вирішення проблеми!
Автор