МИ ПРОПОНУЄМО

Яка конструкція пневматичного приводу та які існують його види?

Зміст

Як влаштований пневматичний привід та які бувають його типи?.

Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів.

Окремі елементи пневматичного приводу.

Силові приводи подвійної дії

Стандартизовані циліндри.

Спеціальні та нестандартні силові приводи.

 

Як влаштований пневматичний привід та які бувають його типи?

Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів

Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів

Пневматичні циліндри - це приводи, що перетворюють енергію стисненого повітря в зворотно-поступальний або обертальний рух. Циліндри можна розділити за типом виконуваного ними руху, що відповідає розмірним нормам (ISO15552, ISO6432, ISO21287/UNITOP) або робочому тиску.

Пневматичний циліндр типу G1 з металевим корпусом і штоком, використовується у промислових пневмосистемах. Клапанний компактний пневматичний циліндр G1 зі сталевим корпусом і різьбовими з’єднаннями, призначений для роботи в автоматизованих системах. Компактний пневматичний циліндр G1 із квадратним корпусом, використовується для точних і обмежених за простором пневматичних застосувань.

Пневматичний привід складається з наступних елементів:

Будова пневматичного циліндра з розрізом: показано поршень з алюмінію, шток зі сталі, ущільнення з поліуретану та NBR, а також інші елементи конструкції.

Окремі елементи пневматичного приводу

Окремі елементи приводу виготовлені з таких матеріалів:

  • Профіль – анодований алюміній,
  • Кришки – алюміній із порошковим покриттям,
  • Поршень – хромована вуглецева сталь CK45 або нержавіюча сталь AISI420/304/316,
  • Ущільнення – PU/NBR/VITON.

Стандартний робочий тиск поршневих приводів, виготовлених на профілі з пазами під датчики, становить від 1 до 10 бар. Версії на штифтах можуть працювати при тиску до 16 бар.

Камери у приводі поділяє поршень, який з'єднаний із поршневим штоком. За допомогою розподільчих клапанів повітря надходить по черзі в задню та передню кришку, що створює зворотно-поступальний рух.

Діапазон діаметрів поршнів у приводах дуже широкий та адаптований до вимог сили на машині та роботі, яку має виконувати привід. Пневматичні приводи мають діаметри від fi6 до fi400 та хід до кількох метрів з точністю до 1 мм.

Силові приводи подвійної дії

Силові приводи подвійної дії повністю пневматичні. Повний цикл здійснюється з використанням стисненого повітря. У силових приводах цього повітря по черзі подається в обидві камери. Таким чином, подаючи повітря в силовий привід під поршнем, ми висуваємо шток поршневий і стравлюємо повітря з передньої камери.

Схематичне зображення пневматичного циліндра двосторонньої дії з двома підводами повітря.

Мал. 1.1. Схема двостороннього приводу

В односторонніх приводах один із рухів виконується за допомогою стисненого повітря, а інший – механічно за допомогою пружини.

Схематичне зображення пневматичного циліндра односторонньої дії з пружиною для зворотного ходу.

Мал. 1.2. Схема одностороннього приводу

Стандартизовані циліндри

Стандартизовані циліндри: ISO15552/ISO6432

Пневматичний циліндр стандарту ISO15552 / ISO6432 з металевим корпусом та штоком.

ISO15552/6431 FMS FLOWMATIK PS ІЗОЛІНІЯ НЬЮТОН XJC
Ущільнення ПУ/НБР ПУ; варіант з вітону ПУ; варіант з вітону ПУ/НБР
Матеріал штока поршня Хромована вуглецева сталь Хромована вуглецева сталь Нержавіюча сталь Хромована вуглецева сталь
Доступні діаметри D32-D125 D32-D125 D32-D125 D16-D320
Дата завершення  24 години 24 години 24 години 24 години
Робочий тиск 1-10 барів  1-10 барів 1-10 барів 1-16 тактів
Змащення Рекомендовано Не обов'язково Не обов'язково Рекомендовано
Амортизація Пневматичний Пневматичний Пневматичний Пневматичний
Температура  від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C

Силові приводи серії NWT виготовляються у таких варіантах:

Пневматичний циліндр NWT двосторонньої дії з одностороннім штоком. Пневматичний циліндр NWT двосторонньої дії з двостороннім штоком. Пневматичні циліндри NWT односторонньої дії – тягнучі та штовхаючі.
Силові циліндри подвійної дії з одностороннім поршнем Силові циліндри подвійної дії з подвійним поршнем Односторонні циліндри для штовхання/тягнення
Пневматичний циліндр NWT двопоршневий (тандемного типу) – для збільшеної сили дії. Пневматичний циліндр багатопозиційний з проміжним положенням – для реалізації кількох фіксованих ходів. Пневматичні циліндри, з’єднані тильними кришками – конструкція для збільшення функціональних можливостей і реалізації спеціальних ходів.
Двопоршневі силові циліндри – Tandem
Застосування двох або більше камер стиснення дозволяє збільшити силу, що створюється силовим циліндром.
Багатопозиційні циліндри
Застосування цього рішення дозволяє отримати проміжні положення в роботі циліндра.
Силові циліндри, з'єднані ззаду
Два повністю незалежні силові циліндри, з'єднані між собою задніми кришками.
Пневматичні циліндри з одним спільним штоком – спеціальне рішення для синхронної роботи двох циліндрів. Антиобертовий пневматичний циліндр NWT – забезпечує поступальний рух без обертання штока завдяки додатковим напрямним. Великогабаритний пневматичний циліндр – використовується для створення великих зусиль у промислових пневмосистемах.
Силові циліндри зі спільним поршнем Антиротаційні циліндри XJC - Великогабаритні циліндри діаметром до D400

Стандартизовані циліндри: ISO6432

Мініатюрний пневматичний циліндр – компактний і легкий, використовується в системах з обмеженим простором.

ISO6432 ФДНМ ДНМ ФАНМ АНМ
Ущільнення НБР ПУ; варіант з вітону НБР ПУ; варіант з вітону
Матеріал штока поршня Хромована вуглецева сталь Нержавіюча сталь Хромована вуглецева сталь Нержавіюча сталь
Доступні діаметри D8-D25 D8-D63 D16-D25 D16-D63
Дата завершення  24 години 24 години 24 години 24 години
Робочий тиск 1-10 барів  1-10 барів 1-10 барів 1-16 тактів
Змащення Рекомендовано Не обов'язково Рекомендовано Не обов'язково
Амортизація Механічний Механічний Механічний Механічний
Температура  від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C

Гідроциліндри ISO6432 ми виготовляємо в наступних варіантах:

Мініатюрний пневматичний циліндр Pneumot – компактний циліндр для точних пневматичних застосувань, ідеальний для обмежених монтажних просторів. Пневматичний циліндр DNM двосторонньої дії з двостороннім штоком – використовується для симетричного передавання зусилля в обидві сторони. Пневматичний циліндр із заднім підведенням повітря – конструкція, що дозволяє подавати стиснене повітря через задню частину корпусу.
DNM
Силові циліндри подвійної дії з одностороннім поршнем
DNM … P
Силові циліндри подвійної дії з подвійним поршнем
DNMA
Силові приводи з тильним живленням (осьові)
Пневматичний циліндр із верхнім підведенням повітря – подача стисненого повітря здійснюється через верхню частину корпусу. Пневматичні циліндри серії DNM SEA SEP – компактні приводи з різними варіантами конструкції та кріплення, що забезпечують універсальне застосування в пневмосистемах. Антиобертовий пневмоциліндр з шестигранним штоком, що запобігає його обертанню під час роботи.
DNMR
Силові приводи без заднього кріплення, живлення зверху
DNM SEA/SEP
Односторонні циліндри з пружиною
DNMQ
Антиротаційні циліндри з шестигранним поршнем
Пневмоциліндр серії ANMT/DNMT без логотипу, стандартного виконання, для універсального використання в пневмосистемах.
ANMT/DNMT
Силові циліндри діаметром D32-D63

Схема умовних позначень пневмоциліндрів серії MT: тип амортизації (AN – пневматична, DN – механічна), діаметр поршня, довжина ходу та виконання (одностороннє, двостороннє, SEA, SEP).

Компактні циліндри: ISO21287/UNITOP

ISO21287/UNITOP ФНСКІ НСКІ Чвертьфінальний форвард НСКУ
Стандартний ISO21287 ISO21287 ЮНІТОП ЮНІТОП
  Короткохідний компактний пневмоциліндр серії FNSKI з алюмінієвим корпусом і боковими отворами для кріплення. Короткохідний компактний пневмоциліндр серії FNSKI з алюмінієвим корпусом і боковими отворами для кріплення. Компактний пневмоциліндр серії NSKI з алюмінієвим корпусом, наскрізними отворами під кріпильні гвинти та переднім виходом штока. Компактний пневмоциліндр серії QF з алюмінієвим корпусом, наскрізними кріпильними отворами та переднім виходом штока.
Ущільнення НБР ПУ; варіант з вітону ПУ; варіант з вітону ПУ; варіант з вітону
Матеріал штока поршня Хромована вуглецева сталь Нержавіюча сталь Хромована вуглецева сталь Нержавіюча сталь
Доступні діаметри D12-D125 D16-D100 D32-D100 D16-D100
Дата завершення  24 години 24 години 24 години 24 години
Робочий тиск 1-10 барів  1-10 барів 1-10 барів 1-10 барів
Змащення Рекомендовано Не обов'язково Не обов'язково Не обов'язково
Амортизація Механічний Механічний Механічний Механічний
Температура  від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°C від -30°C до +80°

Силові приводи ISO21287/UNITOP ми виготовляємо в наступних варіантах:

Пневматичний привід у компактному корпусі з кріпильними отворами та вихідним валом у верхній частині. Компактний пневматичний циліндр серії NSK двосторонньої дії з одностороннім штоком та зовнішньою різьбою на штоку. Компактний пневматичний циліндр серії NSK з двостороннім штоком.
Циліндри двосторонньої дії NSK з одним штоком Циліндри двосторонньої дії NSK ... M
з одностороннім штоком + зовнішня різьба на штоку поршня
NSK ... P
Двоштокові циліндри
Компактний пневматичний циліндр серії NSK односторонньої дії з пружиною. Компактний пневматичний циліндр серії NSK з притискною плитою для підвищеної стабільності. Зображення пневматичного циліндра типу тандем, який складається з двох послідовно з’єднаних циліндрів для збільшення вихідної сили.
NSK ... SEA/SEP
Односторонні циліндри (з механічною пружиною)
Приводи NSK ... AR
із захистом від обертання (з ланкою)
NSK ... TN2
Тандемні циліндри
Використання двох або більше камер стиснення дозволяє множити сили, що діють на циліндр.
Зображення тандемного пневматичного циліндра, що складається з двох секцій, з’єднаних послідовно для підвищення сили на виході. Зображення двох пневматичних циліндрів типу NSK, з’єднаних тильною частиною, що дозволяє отримати подвоєний хід штока. Зображення двох пневматичних циліндрів типу NSK, з’єднаних між собою штоком для збільшення зусилля.
Двоходові приводи NSK ... BS.
Використання цього рішення дозволяє отримувати проміжні положення під час роботи приводу.
NSK ... Приводи CNP
, що встановлюються «спина до спини»
NSK ...
Циліндри зі штоковим з'єднанням CNF

Пневматичний циліндр NSK стандартного виконання з одним штоком.

Спеціальні та нестандартні силові приводи

В асортименті також представлені спеціальні та нестандартні силові приводи. До них відносяться:

Пневматичний лінійний циліндр із напрямною кареткою для переміщення вантажів на великі відстані. Пневматичний мішковий циліндр (повітряна подушка) для амортизації та підйому, використовується у промислових системах і транспорті. Пневматичний обертовий циліндр, призначений для виконання поворотних рухів у автоматизованих системах та промисловому обладнанні.
Пневмоциліндри безштокові (лінійні) Привід сильфонний (пневмобалон) Роторний
Пневматичний захват (хватальний пристрій) для маніпуляцій з деталями в автоматизованих виробничих системах. Пневматичний циліндр (силовик) для притискання деталей у виробничих процесах, застосовується для фіксації та утримання елементів. Пневматичний циліндр (силовик) з направляючими, який забезпечує стабільність руху та точність позиціонування деталей.
Захвати Пневмоциліндр компактний та притискний Пневмоциліндр з направляючою

Сила, що отримується на приводі, дорівнює добутку тиску в мережі та площі поршня. Значення сил і витрати повітря наведено у: калькуляторі сили приводу.

Умови експлуатації є дуже важливим параметром при виборі відповідного приводу та його терміну служби. Стандартні приводи виготовляються з ущільненнями із PU або NBR, стандартний діапазон робочих температур яких становить від -30°C до +80°C. Для більш високих температур використовуємо ущільнення Viton (+150°C).

Якщо привід піддається впливу високої запиленості, ми використовуємо металевий скребок у кожному типі та розмірі приводу, що значно продовжує термін його служби.

Для роботи з великими навантаженнями ми використовуємо ущільнення із пластику/гуми або із захистом кільцем Seeger.

Вас може зацікавити:

Автор

Захар Магеровський

Оператор

Графік роботи:

9:00 - 17:00