МИ ПРОПОНУЄМО
Яка конструкція пневматичного приводу та які існують його види?
Зміст
Як влаштований пневматичний привід та які бувають його типи?.
Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів.
Окремі елементи пневматичного приводу.
Спеціальні та нестандартні силові приводи.
Як влаштований пневматичний привід та які бувають його типи?
Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів
Конструкція та типи стандартизованих пневматичних приводів
Пневматичні циліндри - це приводи, що перетворюють енергію стисненого повітря в зворотно-поступальний або обертальний рух. Циліндри можна розділити за типом виконуваного ними руху, що відповідає розмірним нормам (ISO15552, ISO6432, ISO21287/UNITOP) або робочому тиску.
![]() |
![]() |
![]() |
Пневматичний привід складається з наступних елементів:
Окремі елементи пневматичного приводу
Окремі елементи приводу виготовлені з таких матеріалів:
- Профіль – анодований алюміній,
- Кришки – алюміній із порошковим покриттям,
- Поршень – хромована вуглецева сталь CK45 або нержавіюча сталь AISI420/304/316,
- Ущільнення – PU/NBR/VITON.
Стандартний робочий тиск поршневих приводів, виготовлених на профілі з пазами під датчики, становить від 1 до 10 бар. Версії на штифтах можуть працювати при тиску до 16 бар.
Камери у приводі поділяє поршень, який з'єднаний із поршневим штоком. За допомогою розподільчих клапанів повітря надходить по черзі в задню та передню кришку, що створює зворотно-поступальний рух.
Діапазон діаметрів поршнів у приводах дуже широкий та адаптований до вимог сили на машині та роботі, яку має виконувати привід. Пневматичні приводи мають діаметри від fi6 до fi400 та хід до кількох метрів з точністю до 1 мм.
Силові приводи подвійної дії
Силові приводи подвійної дії повністю пневматичні. Повний цикл здійснюється з використанням стисненого повітря. У силових приводах цього повітря по черзі подається в обидві камери. Таким чином, подаючи повітря в силовий привід під поршнем, ми висуваємо шток поршневий і стравлюємо повітря з передньої камери.
Мал. 1.1. Схема двостороннього приводу
В односторонніх приводах один із рухів виконується за допомогою стисненого повітря, а інший – механічно за допомогою пружини.
Мал. 1.2. Схема одностороннього приводу
Стандартизовані циліндри
Стандартизовані циліндри: ISO15552/ISO6432
ISO15552/6431 | FMS FLOWMATIK | PS ІЗОЛІНІЯ | НЬЮТОН | XJC |
Ущільнення | ПУ/НБР | ПУ; варіант з вітону | ПУ; варіант з вітону | ПУ/НБР |
Матеріал штока поршня | Хромована вуглецева сталь | Хромована вуглецева сталь | Нержавіюча сталь | Хромована вуглецева сталь |
Доступні діаметри | D32-D125 | D32-D125 | D32-D125 | D16-D320 |
Дата завершення | 24 години | 24 години | 24 години | 24 години |
Робочий тиск | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-16 тактів |
Змащення | Рекомендовано | Не обов'язково | Не обов'язково | Рекомендовано |
Амортизація | Пневматичний | Пневматичний | Пневматичний | Пневматичний |
Температура | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C |
Силові приводи серії NWT виготовляються у таких варіантах:
Стандартизовані циліндри: ISO6432
ISO6432 | ФДНМ | ДНМ | ФАНМ | АНМ |
Ущільнення | НБР | ПУ; варіант з вітону | НБР | ПУ; варіант з вітону |
Матеріал штока поршня | Хромована вуглецева сталь | Нержавіюча сталь | Хромована вуглецева сталь | Нержавіюча сталь |
Доступні діаметри | D8-D25 | D8-D63 | D16-D25 | D16-D63 |
Дата завершення | 24 години | 24 години | 24 години | 24 години |
Робочий тиск | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-16 тактів |
Змащення | Рекомендовано | Не обов'язково | Рекомендовано | Не обов'язково |
Амортизація | Механічний | Механічний | Механічний | Механічний |
Температура | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C |
Гідроциліндри ISO6432 ми виготовляємо в наступних варіантах:
Компактні циліндри: ISO21287/UNITOP
ISO21287/UNITOP | ФНСКІ | НСКІ | Чвертьфінальний форвард | НСКУ |
Стандартний | ISO21287 | ISO21287 | ЮНІТОП | ЮНІТОП |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Ущільнення | НБР | ПУ; варіант з вітону | ПУ; варіант з вітону | ПУ; варіант з вітону |
Матеріал штока поршня | Хромована вуглецева сталь | Нержавіюча сталь | Хромована вуглецева сталь | Нержавіюча сталь |
Доступні діаметри | D12-D125 | D16-D100 | D32-D100 | D16-D100 |
Дата завершення | 24 години | 24 години | 24 години | 24 години |
Робочий тиск | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-10 барів | 1-10 барів |
Змащення | Рекомендовано | Не обов'язково | Не обов'язково | Не обов'язково |
Амортизація | Механічний | Механічний | Механічний | Механічний |
Температура | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80°C | від -30°C до +80° |
Силові приводи ISO21287/UNITOP ми виготовляємо в наступних варіантах:
Спеціальні та нестандартні силові приводи
В асортименті також представлені спеціальні та нестандартні силові приводи. До них відносяться:
![]() |
![]() |
![]() |
Пневмоциліндри безштокові (лінійні) | Привід сильфонний (пневмобалон) | Роторний |
![]() |
![]() |
![]() |
Захвати | Пневмоциліндр компактний та притискний | Пневмоциліндр з направляючою |
Сила, що отримується на приводі, дорівнює добутку тиску в мережі та площі поршня. Значення сил і витрати повітря наведено у: калькуляторі сили приводу.
Умови експлуатації є дуже важливим параметром при виборі відповідного приводу та його терміну служби. Стандартні приводи виготовляються з ущільненнями із PU або NBR, стандартний діапазон робочих температур яких становить від -30°C до +80°C. Для більш високих температур використовуємо ущільнення Viton (+150°C).
Якщо привід піддається впливу високої запиленості, ми використовуємо металевий скребок у кожному типі та розмірі приводу, що значно продовжує термін його служби.
Для роботи з великими навантаженнями ми використовуємо ущільнення із пластику/гуми або із захистом кільцем Seeger.
Автор